english czech slovak polish hungarian romanian bulgarian

Vaše cesta k úspěchu ve Velké Británii

Reference

Zde prosím přidávejte vaše vzkazy a reference.

Karel a Eva napsal:

Trošku se zpožděním chci také panu Holoubkovi na jeho žádost shrnout průběh a spokojenost s poskytnutými službami.
S přítelkyní jsme ho kontaktovali necelé dva měsíce před příletem do Londýna.Ještě jsme neměli nic připraveno ani koupené letenky.Něco jsme si už vyhledávali sami ale podle referencí jsme jsme si chtěli nechat ještě poradit a případně ještě něco víc ušetřit.
Po vyplnění dotazníku nás pan Holoubek do dvou dnů kontaktoval a nabídl společný let. Odlétali jsme společností wizz air z Prahy za necelých 25 liber i s 23 kg kufry (dostali jsme slevu od wizzairu a také to pan Holoubek kupoval když spočenost vypsala 20% slevy na letenky).
Naše kufry měli nadváhu asi 8 kilo (každý) a to nám pan Holoubek poradil přímo na letišti, jak to vyřešit a neplatit za to (myslím, že si účtují asi deset liber za kilo na víc).

Před odletem nás vzal do letištního salonku kam jsme jako jeho doprovod měli vstup zdarma 😀 . Už jsem koukal, že to tady někdo uváděl 😀 😀 😀 … Kdo to zažil tak si určitě nemůže na nic stěžovat. Jídlo, pití, příjemná obsluha, soukromí a všechno zdarma 🙂 . Kdybych měl přepočítat na „letištní“ ceny co jsme tam vypili a snědli, tak by to pod 2000 asi nebylo 😀 …….

Ještě ke službám. Před odletem nám poštou přišli simky a mailem životopisy s motivačníma dopisama. Začali jsme to rozesílat podle doporučení tři dny předem.
Eva měla o dost větší odezvu. v podstatě pořád jí někdo volal a zval na pohovor. Já to měl trošku slabší, ale i tak jsem rozeslal asi 200 emailů a z toho se mi 15 lidí ozvalo.
Pohovory jsme domluvili ještě z Čech a po příjezdu šli hned druhý den na ninko a potom pracovní pohovory. Oba jsme si našli práci do 2 a 4 dnů od příjezdu.

Sečteno podtrženo. Jsme oba nadmíru spokojení. Nechali jsme si zařídit kompletně všechno od ubytování až po levnější dopravu. Teď po dvou měsících v Londýně vidíme, že tyhle věci opravud dost peněz ušetří.
Pan Holoubek je pán na svém místě a ví, jak to lidem usnadnit (hlavně při čekání na letišti v salonku 😀 😀 😀 ). Ale vážně. Tyhle služby doporučujeme. Ušetřit můžete hlavně na dorpavě a je jedno jestli sem letíte na otočku nebo delší pobyt. Díky Karel a Eva.

Ondra a Krista napsal:

Pan Holoubek mě požádal o referenci k jeho předešlé pomoci když jsme přijeli do Londýna a potom i na navazující pomoc co už jsme tu byli.

Pročítal jsem si co píšou lidi a je to vlastně to stejné. Já i přítelkyně jsme měli objednané oba balíčky.Než jsme odletěli tak přišli poštou simky a emailem životopisy a motiváky.

Začali jsem spolu komunikovat asi dva a půl měsíce před odletem a domluvili se na společný let.
Letěli jsme wizz air na společnou letenku a měli to o několik stovek levnější. sami jsme se později přidali do discount clubu a lítáme levnějš.

Měli jsme dohromady asi o 10 kilo těžší kufry. Pan Holoubek nám poradil, jak neplatit příplatek a přesto si to do Londýna odvést 🙂 . Lehký fígl, co nám ušetřil několik stovek za nadváhu.

Z Londýna nám zařídil levnější jízdenky.
Když teď jezdíme tak si mu napíšeme a máme levnější dopravu tam i zpět.

Stejně po Londýně nám zprostředkoval levnější transport 🙂 .

Jak jsme spolu letěli tak nás taky vzal na letišti do VIP salonku, kam nás ,,jako jeho doprovod“ pustili zadarmo a mohli jsme se tam nadlábnout a přiopít zdarma 😀 😀 😀 … Nakonec z toho byl dost dobrý mejdan 😀 .

Pan Holoubek je mladý kluk co ví jak to v životě chodí. Jak nám tak i předchozím lidem ušetřil dost peněz nejenom jeho službami ale i radami, které se dají ,,zhodnocovat“ i bez jeho přítomnosti.

Zkrátka, doporučujeme a děkujeme za předchozí i současnou pomoc.

Honza napsal:

Poprvé jsem se s panem Holoubkem setkal v letadle, kde jsme seděli vedle sebe. Dali jsme se do řeči a poradil mi, jak příště ušetřit na jízdenkách. Později jsme se ještě sešli v Londýně a nechal jsem si zprostředkovat levnější dopravu po městě a poradit, jak levně nakupovat letenky, ušetřit na nákladech a všechno kolem. Pochybuji, že jsem nějak výjimečný a že tohle radí asi všem svým klientům. Od našeho prvního setkání uběhlo už půl roku a já v podstatě díky jeho tipům ušetřil přes 200 liber (v součtu za jízdenky, dopravu, ušetření na bagáži, a tak dále).

Teď bude přijíždět moje přítelkyně. Pan Holoubek nám zajišťuje společné bydlení a jí všechno potřebné do začátku. Já letím pro ní do Čech a zpět poletíme spolu z Prahy. Už jsme spolu jednou letěli a já byl s ním vpuštěn do letištního salonku zdarma.
U ČSOB banky si zakládám stejnou platební kartu, abych to měl taky tak. Dříve jsem o tom nevěděl a čekání na letadlo hezky rychle uteče, když se nemusíte mačkat někde na kovových sedačkách, ale sedíte hezky v křesílku, popíjíte cuba libre a nemusíte za to nic platit 🙂 .

Mirek napsal:

Děkuji za rychlost a vstřícnost při vyřizování mých záležitostí pro pobyt v Londýně
Pan Holoubek rychle odpovídal na moje dotazy, poštou mi poslal sim kartu, vyřídil slevu na dopravu a taky poradil jak ušetřit na počátečních nákladech.
Při cestě sem poradil, jak si dát do kufru více kilo a nemuset za to platit.
Za mě velké díky!!!

Vašek napsal:

Na Pepu jsem se dostal náhodou přes spolubydlícího co mu pomáhal s příjezdem. Potřeboval jsem na otočku do Čech a hledal levnou letenku a lupení na letiště.
Zkontaktovali jsme se, dali pivko a domluvil mi sraz s jeho kámošem, co jel do Čech na tři dny.
Letěl jsem přes wizzair a měl na něj slevu a oběma nám rovnou zařídil jízdenky na letiště za 6 liber zpáteční.
Letenka stala narychlo 1000 kaček.
Ve finále jsem ještě na nákladech usetril na cestě zpět.

Příště se zase těším na kooperaci . Je to zábava. Hlavně na cestě do Londýna v salonku v Praze

Mirka napsal:

Zatím jsem služeb nevyužila, odjezd teprve zvazuju. ale všechno si přičítám a jestli nakonec pojedu, budu se panu Holoubkovi ozývat.Zpracování webu je podle mých predstav. A poradit si určitě nechám 🙂 . Mirka.

Filip napsal:

V Anglii jsem přes rok a Pepu znám už dlouho…Pomáhá mi zařizovat levnější jízdenky mezi letištěm a centrem a taky levnější mhd.
Byl jsem teď na dva týdny v Čechách kde mi za dvě cuba libre prozradil jak si zpříjemnit čekání na letišti :). Založil jsem si u ČSOB banky účet a dostal k ní vstup v Praze na letišti vstup do salonku pro mě a další čtyři kámoše zdarma :). Vůbec jsem nevěděl, že tam něco takovýho je a už vůbec ne,že tam mohu jít zadáčo jenom když si založím účet.

Je tam všechno 😀 😀 😀 . Pivo, tvrdý alkohol, jídlo, sladkosti, klid, pohodička, příjemná obsluha.
Takhle rychle mi ještě hodina a půl na letišti rychle neutekla.

Znovu musím Pepovi poděkovat za super tip 🙂 . Nejenom, že teď jedu levně z letiště, ale ještě si dám v salonku zadarmo do trumpety 😀 😀 😀 .

Zdaraví Filip.

Radek & Péťa napsal:

Před nějakou dobou nás pan Holoubek požádal o vyplnění dotazníku ke službám a také ke zhodnocením jeho pomoci. Za oba chceme moc poděkovat. Všechno se vyřídilo svižně, byli jsme a pořád vlastně jsme v kontaktu. Podle návodu jsme si vyhledali letenku asi za 400 stovky a i s kufrem jsme letěli z Brna za 7 stovek. Předem nám přišly na mail jízdenky z letiště, které byly za 3 libry. Podle instrukcí jsme dále postupovali při přepravě zavazadla. Zaplatili jsme si kufr na 23 kg, ale pan Holoubek nám poradil, jak si do kufru dát ještě o dalších 8 kg víc a neplatit za to. A jak tu čtu, tak samozřejmě jako většina lidí tady, tak i my ,,dováželi“ a srazili si náklady o dalších 15 stovek.
Co jsem se tak koukal, tak jenom na cestě jsme vlastně byli v plusu.

Ubytování jsme měli zajištěno na domě, kde není správce pan Holoubek, ale jeho kamarád. Bydlíme kousek od stanice Canning Town ve čtyřpokojovém domě. Spolu s námi tam jsou další dva páry a poté jedna dívka v single pokoji. S ubytováním jsme spokojeni a máme to ve druhé zóně.

Ještě před odjezdem jsme si nechali zaslat oyster karty na dopravu a čerpáme slevu.

Po měsíci a půl v Londýně jsme zabydlení, pracujeme (práci máme od prvního týdne po příjezdu). Teď v lednu jsme jeli na pár dní domů a nechali jsme si opět zprostředkovat levnější jízdenky na letiště a po víkendu zase zpět do Londýna.

Jenda a Káťa napsal:

Stručně. S panem Holoubkem jsem spolupracoval před rokem a nedávno mě požádal pro vyplnění dotazníku pro zhodnocení pobytu. Já i přítelkyně jsme rádi vyplnili a také přidáváme reakci na služby.
Spolupráce byla parádní, vše rychle vyřízeno, simky přišli poštou, ostatní mailem dále nám pan Holoubek poradil s levnými letenkami (tuším že jsme letěli zhruba za 400 korun) pak i levnější metro, bus, atd. Prostě vše.

David, Honza, Pavel napsal:

Pepa nás požádal o referenci k jeho službám při naší společné cestě do Londýna. Dostali jsme na něj kontakt od našich kamarádů co jeho služby využívali asi rok nazpět.
Naplánovali jsme si čtyřdenní výlet do Londýna od pátečního večera do pondělního večera.
Předně jsme chtěli sehnat nějaké levné ubytování, levné letenky, dopravu mezi letištěm a městem no a taky něco ušetřit na emhádéčku.

Tyhle tři/ čtyři dny bylo fakt jízda 🙂 .

Pepa nám nabídl, že nám zajistí společnou letenku s ním. Poslali jsme mu předem peníze a on nám obratem poslal letenky přes wizz air za asi 10 liber na cestu. Měli jsme slevu na nějaký klub, ve kterém je a ještě chytil slevu 20%.

Zpáteční letenka i s jedním 23 kg batohem, co jsme si vzali mezi nás tři vyšla ve výsledku na 930 korun.

Pepa rovnou zařídil zpáteční jízdenky po 4 librách za kus do centra a zpátky na letiště za tři libry.

Ještě před odjezdem nám poradil, jak si náklady na pobyt srazit o dalších několik tisíc, v Londýně zařídil ubytování u známých (v samostatném pokoji) a půjčil karty na dopravu, abysme jezdili levnějš.

Kdo s ním už takhle někdy jel, tak asi ví 🙂 . Před cestou hodokvas v letištním salonku zdarma. Proč ne 🙂 .

Snad to takhle podrobně bude stačit 🙂 .Popisuju jak jsem to viděl já (a co si z toho pamatuju 😀 😀 😀 ).
Jestli plánujete do Londýna vejlet práci nebo něco úplně jinýho využijte tohohle. Když už nic jinýho, tak se ušetří na dopravě a všem tím kolem.

Nás ve finále prodloužený víkend vyšel asi na 15 stovek když započítám, co jsme ušetřili na přesunu tam a zpět a jak jsme se měli jak páni 🙂 .

Pepo děkuju za všechny tři a zase někdy na cestě 🙂 😀 😀 😀

Ela napsal:

Během googleni jsem objevila tento web. Vyplnila dotazník a pan Holoubek mi ochotně odpovídat, doporučoval a nakonec i pomohl co a jak.

Teď na jeho prosbu píšu slíbenou referenci.

V Londýně jsem přes měsíc. Využila všech nabízených služeb a taky ušetřila na dopravě a dalších nákladech.

Vše na 1*.

Milan napsal:

Tento web jsem objevil na doporučení známého. Na začátku prosince jsem se chystal do Londýna a potřeboval pomoc v začátku. Hlavně mi bylo doporučeno těchto služeb na snížení nákladů.
Jak bylo řečeno, tak jsem i dostal. Pan Holoubek mi poradil jak na levnou letenku a ještě vzít kila navíc bez placení plus ještě jak cestovní náklady o další cirka dva tisíce snížit.
Potom mi zajistil slevu na jízdenku z letiště, poslal popis cesty do domu a ještě zajistil levnější dopravu po městě.

Teď tu jsem měsíc a přes tři týdny pracuju.

Dana a Karolína napsal:

Přes léto jsme v Londýně obě pracovali. Pan Holoubek nám tehdy dost pomohl v začátcích a ušetřil peníze na dopravě, jízdenkách, MHD a ubytování.
Byli jsme tu na Silvestra na tři noci a opět využili pomoci. Zajistil nám zbytkového na ty tři noci, levnější MHD a jízdenky z a na Stansted.

Celkově jsme ušetřili asi 2000 korun na letenka z a další dopravě.

Služby pro pobyt a práci tak i na výlety nebo pomoc s ušetření peněz za obě doporučujeme. Ještě jednou děkujeme a další spokojené klienty v novém roce přejeme … 😉 🙂

Jenda napsal:

Na pana Holoubka jsem narazil při hledání levného spojení z letiště a na letiště v Londýně. Prošel jsem si web a objednal levnější dopravu.
Ještě mě a mé přítelkyni zařídil pohovor k získání NINka. Na jaře se chystáme na brigádu, tak se to hodí.

Díky jeho radě jsme ušetřili oba kolem 1500 na letenkách.

Super tipy a rady. Moc díky. Jenda.

Vlasta napsal:

I mě díky za zprostředkování levných jízdenek teď na letiště a v lednu zase zpět. Vlasta.

Gabča napsal:

Děkuju za spolupráci při vyřizování pobytu v Londýně.
Pan Holoubek pomáhal kompletně se vším včetně levnějších jízdenek a public transport. Gabča.

Lída a Ondra napsal:

Na základě žádosti ze strany pana Holoubka píšu report o jeho službách.
V Londýně jsem byla s příletem přes léto (od května do půlky října). Příjezdové věci nám vyřídil pan H. a doporučil, jak vyřešit pojišťovnu, pracovní úřad, kde levně koupit letenku a poté jak snížit nálady na ni a hlavně na zavazadlo (navýšit kufr zhruba o deset kilo a nic za to neplatit).

Ještě před příletem nám poslal poštou sim karty a také oyster karty na dopravu. Mailem nám dorazily také jízdenky z letiště + instrukce, jak se dostat z letiště až do domu (popis cesty, jak dobít kartu na metro, kudy cestovat).

Už těmito maličkostmi nám ušetřil dost peněz. Bydlíme jako většina na share housu a při hodnocení se spolubydlící (další dva lidi na domě byli také přes pana Holoubka) jsme my ušetřili o dost víc už na letenkách a dopravě.
Ostatní třeba kupovali zbytečně předražené letenky, nevěděli jak to kombinovat, jaké weby navštívit. My jsme o tom tehdy neměli taky takový přehled, ale vše nám pan Holoubek poslal.

Nejvíc nám náklady snížily investice do veřejné dopravy. Za ty čtyři měsíce nám to ušetřilo přes 10000 korun.

Zpět nám opět vyřídil levnou jízdenku na letiště.

Teď se chystáme do Londýna přes Silvestr. Vyřizuje nám opět zpáteční dopravu z letiště, levnější dopravu po městě a hlavně ubytování.

Na léto 2017 plánujeme opět strávit prací v Londýně. Těšíme se na další spolupráci.

Hezké svátky přejí Lída s Ondrou.

Paul napsal:

Thanks Josef`s help get cheap ticket to airport

Dave napsal:

Už první úspěch bylo, že nám Pepu doporučil kama se a my zacali s tehdejší přítelkyni formovat naši budoucí spolupráci.
V Londýně jsem rok a čtvrt a nedávno mi od Pepy přišel mail se žádostí, abych shrnul jeho pomoc a celkově žití tady v Anglii.
Jako totální zelenáči jsme využili všeho – balíček, pomoc s dopravou, letenkama, jízdenkami, ubytování, …
Kdo už s Pepou spolupracoval, tak ví, kdo ne, tak doporučuji ještě využít toho okolo. Pořadí slevy a rifle na levné letenky, kdy ve finále letite zadaco nebo za pár £££. Ruku v ruce s tím jde doprava mezi letištěm a centrem. Jízdenky nám zajišťuje za pár £££. A potom levná public transport .
Ubytovány jsem stále přes něj. Dům po rekonstrukci a spolupráce v pohodě.

Vyplnuji dotazník a zpetne děkuju za minulou i současnou pomoc.

Evča + Pavel napsal:

Pan Holoubek nám byl pomocníkem na podzim při odjezdu do Anglie (Londýn). Oba jsme si objednali balíček, zajistil nám ubytování na baráku na Upton Parku a také to kolem jako levnější jízdenka z letiště, levnější dopravu po městě a užitečné rady, jak ušetřit na letence a srazit náklady opravdu na minimum 🙂 . Díky jeho tipům jsme letěli pomalu zadáčo 🙂 .
Teď se chystáme na Vánoce domů (překvapivě jsme oba dostali v práci volno 😀 ), tak nám zajistil levné zpáteční jízdenky za 6 liber a opět pomohl s dopravou. I v tento předvánoční čas jsme opět srazili cenu asi na 20 liber za cestu a to jsme ještě měli oba kufry 🙂 .
Po Novém roce nám mají přijíždět kamarádi, tak jsme jim doporučili, ať se svěří do ,,péče“ pana Holoubka.
Všem tady přejeme hezké vánoční svátky, krásný Nový rok a mít stejné štěstí jako my při příjezdu a pobytu v Londýně. Evča a Pavel.

Olča napsal:

Do Londýna jsem přijela čerstvě pracovat. Pan Holoubek mi zařídil balíček, poradil jak srazit letenku na minimum, poslal mailem jízdenku z letiště a zařídil levnější MHD.
Ubytování mi zařídil přes kamaráda na nově zrekonstruovaném share housu v super partě lidí. Po Novém roce přijede kamarádka, které jsem přeposlala odkaz na web. Pokud bude místo, máme slíbeno společné bydlení.
Líbí se mi přístup pana Holoubka a jeho pohotové odpovídání na emaily a následná komunikace a vyřízení služeb. Děkuju, Olča.

Dave napsal:

Zpětně moc diky za pomoc s levnym emhadeckem a jizdenkami.

V budoucnu opět vyuziju vasi ppmoci, az budu potřebovat a kontak predavam spolubydlicim 😉 🙂 . Dave.

Romana napsal:

Na Vánoce jedu do Čech. Pepa mi zařizoval levnou dopravu na letiště a pak v lednu zase zpět z letiště do Londýna.
Ještě mi poradil, jak srazit cenu letenky na minimum i teď, když to je drahý jako prase v období svátků.
Děkuju. Romča.

Martin napsal:

Přes Pepu jsem do Anglie odjel před dvěma a půl lety. Jsme kamarádi, chodíme na pivo a já jsem vlastně pořád jeho klient, co se týče levnějšího cestovného 🙂 . V tomhle je Pepa fakt machr a dokáže zprostředkovat fakt super slevy. Ale o tom tady píšou vlastně všichni a Pepa mě poprosil, jestli bych mohl shrnout zážitky s ubytováním. Za ty dva a půl roku jsem vystřídal celkově čtyři místa (bydlel jsem na třech domech a teď na bytě).

Na začátku jako většina lidí jsem bydlel na share housu přes agenturu. To mi zajišťoval Pepa. Bylo to na začátku června a místa na výběr moc nebylo. Šoupli mě na barák, kde nás bylo 10, jedna koupelna spojená se záchodem a na pokoji jsem byl s klukem, co o koupelně slyšel jen z povídání. Na domě samí kluci, bordel odshora dolů, zevnitř ven. No šílené.
Po příjezdu jsem si potřeboval rychle najít práci, zatímco na baráku se pernamentně pařilo. Takhle jsem to vydržel čtyři dny.
Za pomoci mého a hlavně Pepovo urgování mě poté přesunuli na jiný dům, kde nás bylo 9, ale zato dvě koupelny, tři páry, dva kluci a jeden single pokoj. Nebe a dudy při srovnání s původním ubytování. Dům uklizený, fungovaly služby a vše běželo.

Po roce jsem chtěl změnu, tak mi Pepa zařídil ubytko na baráku který správcoval přímo on. Typ domu stejný, jako přes agenturu, ale pokoje měl více vybaveny, depozit celý vracel a ubytování o něco levnější. Bydlel jsem tu také rok.
Nastěhoval jsem se, když se dům zařizoval (opět v červnu) a za ten rok se tu vystřídalo dost lidí.

U share housů je podle mého názoru největší problém hlavně v lidech, kteří tam bydlí. Ideální příklad byl právě u Pepy. Nastěhoval jsem se, když byl dům úplně nový, vybavený novým nádobím, nábytkem, atd.
Pepa nám připravil uklízecí rozpis, všem (včetně mě 🙂 ) říkal, že se má uklízet, umývat nádobí, udržovat koupelny čisté, atd.
Přes léto tam byla naprosto výborná parta. Bohužel studentů, takže většina odjela v září a říjnu. Za ty čtyři měsíce vše klapalo, uklízelo se, lidsky jsme si sedli.

Na podzim začali přicházet nový podnájemníci a bylo vidět, že i když je člověk dospělý, je to často jak s malým dítětem. Pokud je doma nenaučí čistotě nebo jsou zvyklí, že za ně vše dělá maminka, těžko to změní na ubytovně v Londýně.
,,Náš“ čistý dům se během měsíce s novými lidmi začal dost rapidně měnit. Kuchyň, koupelna, atd. špinavé, nádobí neumyto, všude zbytky jídla (tím na domě začaly být i myši). Po dvou měsících se musel udělat radikální krok a Pepa ,,prasata“ vyhodil, zůstali jsme my původní a s novými to už řešil osobně, aby se podobná situace neopakovala.

Po dalším roce a dvou letech v Londýně jsem změnil job, dostal víc peněz a rozhodl se jít bydlet trošku lépe. Hledal jsem ubytování, kde bych byl sám jen např. s dvěma spolubydlícíma.
Pepa mi pomohl zařídit pronájem bytu na Canning Townu, kde jsou dva pokoje, obývák, kuchyň, koupelna. V jednom pokoji bydlím s přítelkyní a v druhém další pár.
Po sečtení celkových nákladů platím asi o 170 liber měsíčně víc, než přes agenturu nebo u Pepy, ale bydlíme čtyři.
Díky Pepovi máme levnější jízdné, takže vlastně to náklady ještě o něco sníží. Ubytování je ve druhé zóně = opět o několik desítek liber levnější doprava do centra do práce.

Zpětně na můj pobyt po share housech koukám positivně. Prvně, ušetří to peníze na začátek, máte svoje jisté, jen musíte umět otevřít hubu, když je nějaký problém. To, že si lidi stěžují v kuchyni u piva nic nezmění.
Za dva a půl roku, co v Anglii jsem, přijelo už několik mých kamarádů a známých. Vždy jsem jim dával kontakt na Pepu a pokud neměl volné místo u sebe na domech, zařídil jim slevu u agentury, aby neměli takové počáteční náklady.
Kdo plánuje být v Londýně dlouho, určitě doporučuji share house a později jít třeba do svého. Ale kdo je ,,sám“ (nemá přítelkyni/ rodinu), je zbytečné vyhazovat spoustu peněz za ,,vlastní“ byt, když se peníze dají šetřit do budoucna.

A na závěr k mému dlouhému povídání musím přidat reklamu na Pepovi služby 🙂 . Když už nic jinýho, nechte si poradit, potažmo zařídit levnější letenky, dopravu, mhd, atd.
Ušetří to občas pár liber, leckdy desítky, ale celkově stovky 🙂 .

Zdraví, Martin.

Dan napsal:

I mě pan Holoubek poprosil o shrnutí služeb. Byl jsem v Londýně na rok a s předodjezdovými přípravami mi pomáhal. Během pobytu a cest do Čech jsem využíval slev na dopravu. Před cestou domů jsem zas postupoval podle instrukcí, co dělat a jak žádat o vrácení daní. Za mě spokojenost.

Ivoš napsal:

Pan Holoubek mě požádal o feedback k jeho službám. Tak tedy píšu.
Web mi přeposlal kamarád, který s přítelkyní jeho služby využil dříve a byli spokojeni. Nebudu tu opisovat, co je tady už uvedeno.
Měl jsem zařízeno:
balíček = spokojenost (práci jsem přes kontakty měl do týdne a nějaké pohovory vyjednané už z Čech).
jízdenka z letiště = levně (jako kamarádovi, tak i mě zajistil levnější jízdenku z letiště, tušim, že kolem 4 liber. Když jsem odjížděl, stála dokonce 3 libry)
letenka = spokojenost (doporučil mi kde koupit levnou letenku, jak napěchovat do kufru víc a neplatit za to a jak celkově srazit náklady. Díky jeho typu jsem měl náklady o 2000 korun sníženy).
Doprava po městě = spokojenost (za 5 měsíců pobytu mi to ušetřilo několik tisíc korun).

Na léto se zase chystám do Londýna a budu opět žádat o pomoc s dopravou a public transport. Za mě tedy dobrý 🙂 . Ivoš.

Vláďa & Dana napsal:

Chtěl jsem vzít přítelkyni na výlet do vánočního Londýna a na nákupy. Brouzdal jsem po netu a hledal z různých zájezdů ala víkendové nákupy v Londýně. Všechno mi přišlo docela předražený. Nebo spíš zbytečný platit k letence a zařízení ubytování poplatek vlastně za to zařízení.

Přes ubytování se mi objevil tenhle web. Napsal jsem panu Holoubkovi a nastínil, co všechno plánuju. V Londýně jsme chtěli být tři dny, dvě noci.

V první řadě nám poradil s levnější dopravou. Poslal nám kontakt na kamaráda, který má slevy u wizzair a plánoval taky cestu do Londýna. Letenky jsme si koupili společné na slevu a ještě byla akce 20% off z ceny. Ve finále byla jednosměrná letenka tam za asi 10 liber a zpět za 13. Kufr stál myslím 12,5 liber. I s kufrem jsme tedy měli zpáteční letenku pod tisíc korun.

Z letiště nám vyřídil levné jízdenky za 4 libry a na ubytování jsme se rozhodovali mezi bookings.com nebo pokoji, který se možná uvolní. Nakonec bylo místo v double pokoji na jednom ze share housů, kde jsme ty dvě noci spali. Ubytování vyšlo levněji, než na hotelu. Víc prachů na nákupy 🙂 😀 .

Ještě jsme si oba stihli zajít na pohovor do Whitechapelu a vyřídili si NINko. Teď čekáme, až nám dojde a pan Holoubek nám ho bude přeposílat.

S pomocí jsme oba dva velmi spokojeni. Pan Holoubek nám pohotově odpovídal, nabídnul a poradil možnosti, jak jít s celkovými náklady na výlet dolů. Díky jeho radám jsme cenu letenky ještě o několik dalších stovek snížili.

Radka napsal:

Pan Holoubek mi před časem poslal dotazník k reakci na jeho služby. Pořád jsem to odkládala a až teď jsem se k tomu dostala. Za to se omlouvám 🙂 .

V Londýně jsem už třetím rokem a na začátku mi zařizoval všechno (balíček). Už tehdy jsem využila možnosti na levnější cestovný po městě a když lítám do ČR, tak mi zajišťuje levnější jízdenky na a z letiště.

Z naší více jak tříleté spolupráce jsem spokojená a mohu doporučit. Vždycky, když se teď ozvu s tím, že něco potřebuju (jízdenky, zařídit pohovor pro známého, krátkodobé ubytování, atd.), vždycky mi rychle odpoví a zařídí.

Za sebe děkuju. Radka.

Tomáš napsal:

S panem Holoubkem už mám zkušenosti z přechozího roku, když jsem přijel na léto. Reference tu už ode mě jedna je a teď opět píšu, když se chystám zpět domů. Loni jsem tu byl na čtyři měsíce na letní brigádě. Letos jsem odjel v květnu a teď jedu na tři měsíce zpět do Čech.

Už z loňska jsem měl vyřízený celý balíček a přes gastro kontakty jsem si našel i práci jako číšník. Letos jsem si před odjezdem začal zase rozesílat a práci jsem našel nebo spíš měl domluvené pohovory.

Poradil mi s levnou letenkou a hlavně jak dát do kufru víc kilo do kufru a neplatit za to 🙂 . Jízdenky z letiště mi zprostředkoval asi za 4 libry a potom na letiště za 5 liber.
Taky jsem využil levnější dopravy po Londýně.

Pravděpodobně se budu někdy v březnu vracet, tak zase využiju ubytování, dopravu, jízdenky, atd.

Pro začátek určitě doporučuju jeho služby, ušetří to dost času a ty další věci i peníze. Spolu na jízdenkách, letenkách a městské dopravě jsem ušetřil dohromady několik tisíc. Je to stovka a tisícovka sem, stovka a tisícovka tam a pak to za půl roku pobytu hezky naskáče a vydělá třeba na dovolenou 🙂 . Děkuju moc a brzy na viděnou 🙂 . Tomáš.

Gabča a Lůca napsal:

Známý nám přeposlal kontakt na pana Holoubka s tím, že nám pomůže s přípravami a potom i s pobytem.
Vyřídil nám ubytování na domě o který se sám stará, pomohl s levnějšími letenkami, jízdenkami a hlavně dopravou po městě.
Za pomoc a služby obě moc děkujeme. G., L.

Pepa, Honza napsal:

Kamarád nám přeposlal odkaz na tento web. Nebo spíš na předchozí, který se přesměroval sem. S panem Holoubkem jsme byli v kontaktu a nechali si poradit se vším kolem odjezdu a možností, jak ušetřit. Pročetli jsme si tyhle reference a služby, tak jsme chtěli jako většina předchozích lidí hlavně ušetřit nějaké libry na začátku. Pomohl nám vyřidit levnou letenku a pak taky jízdeku z letiště a dopravu po městě. Za Vaší ochotu a rady moc děkujeme. Pepa a Honza.

Karel a Bára napsal:

Před týdnem jsme dorazili do Londýna a veškeré přípravy nám zařídil pan Holoubek.
Sešli jsme se spolu ještě když byl Čechách. Objednali jsme balíček, na schůzce nám dal sim karty a poradil, jak zlevnit letenku, převést více kilo a mít levnější městskou dopravu.
Teď po týdnu už oba pracujeme. Životopisy jsme začali rozesílat jen den před odjezdem a odezva byla celkem velká. Dokonce jsme museli i nějaké pozvánky na pohovor odmítnout, protože bychom to už nestihli.

Druhý den po příjezdu jsme šli na pohovor na NINko a potom už obíhali hotely a restaurace.
Ubytován nám pan H. zajistil přes známého na share housu v double pokoji.

Za rady a pomoc hlavně se zprostředkováním slev za oba dva děkuju. Karel.

Mirka napsal:

Pan Holoubek mi pomáhal už před létem, kdy mi vyřídil v podstatě všechno, co má v ceníku. Vedle toho mi ještě zajistil slevu na dopravu z letiště a předal kontakt, jak si zařídit slevu na dopravu po městě.

Na konci října jsem odjela a vyřizuju si tu podle návodu vrácení daní a vlastně ten postup při odjezdu z Anglie.

Za všechno moc děkuju a příští léto se opět těším na spolupráci. Mirka.

Dan napsal:

Děkuju

Ivo napsal:

Pana Holoubka mohu jen a jen doporučit, velice ochotný a spolehlivý člověk.

Darina, Jirka napsal:

Jeli jsme do Londýna na prázdniny. Získat zkušenosti, procvičit angličtinu a také si vydělat o něco lépe, než v Česku. Vše se povedlo. Brali jsme si od pana Holoubka celý balíček. Tipy a triky pana Holoubka nám ušetřily nemalé peníze a čas, kontakty pomohly při hledání práce, životopis jistě také udělal dojem. Fantastická věc je zlevněné jízdné, a rada jak ušetřit kila na zavazadlech je k nezaplacení! Co bych ale vyzdvihla nejvíc je SPOLEHLIVOST na pana Holoubka. Rozhodně doporučujeme. Možná bychom akorát zvážili ubytovávání v jedné z ubytovacích agentur. Každopádně DĚKUJEME!

Bára napsal:

Od pana Holoubka jsem dostala pár typů na levnou letenku a taky levnější dopravu po městě.

Po roce jedu zas do Čech a poradila jsem se o daních a taky mi zařídil levnější jízdneku na letiště.
Díky, Bára.

Jitka napsal:

S Pepou spolupracuju už dost dlouho. Od začátku léta 2013. Na začátku mi vyřizoval věci před příjezdem.

Teď mi vyřizuje levnější městskou dopravu a taky levnější jízdenky z/ na letiště.

Opět jedu na dovču, tak jsem jeho služeb využila a jako vždy děkuji za rychlé vyřízení. Jíťa.

Věra, Karla, Martina napsal:

V Londýně jsme už byli loni a měli částečně domluvenou práci z loňska. Přes léto jsme pracovali ve Starbucks.
Na doporučení pana Holoubka jsme si ještě před odjezdem začali rozesílat životopis na jeho kontakty. Reakce byla brutální 😀 .

Rozeslali jsme asi 500 mailů a celý týden nám někdo volal a zval nás na zkoušky, pohovory a schůzky 😀 … Takže zavrhnout kavárnu byla jasná volba a začali jsme po příletu obcházet domluvené hotely a reštiky.
V podstatě hned jsme si plácli a začali pracovat. Máme sice minimálku, ale dýšk tam jsou mnohem větší než co jsme měli ve Starbucks. A ještě jídlo zadarmo, lepší pracovní doba, zkrátka letní brigáda jak víno 🙂 .

Už podruhé panu Holoubkovi děkujeme za pomoc. Holky z Nymburka 🙂 .

Péťa, Jarka a Burka napsal:

Po 7 měsících odjíždíme z Londýna.
Pana Holoubka jsme požádali o jízdenky na letiště, které nám sehnal za 4 libry.

Všem třem nám vyřídil balíček, levné jízdenky z letiště a poradil s levnou letenkou. Taky jsme napěchovali kufry kily zdarma a nic za to neplatili 😀 😀 😀 .
PO městě nám poradil jak jezdit levněji a to nám ušetřilo přes deset tiscí korun za náš sedmiměsíční pobyt.

Zpětně služby hodnotíme positivně a za rok se na léto opět chystáme využít těchto služeb.

Pavel napsal:

Pan Holoubek mě a přítelkyni zařídil ubytování na pár dní v Londýně.
Spolu s ubytováním nám zařídil levnější dopravu z letiště a potom zpět na letiště. Emailem nám zaslal všechny podklady.
Ještě jsme měli to štěstí, že nám zapůjčil studentské karty na dopravu, takže jsme jezdili levněji.
Díky němu jsme za 5 dní v Londýně ušetřili na ubytování a dopravě asi 50 liber. Moc děkujeme a v budoucnu se zase ozveme. Pavel & Klára.

\Hana & Lenka napsal:

Již dvě léta jsme jely pracovat do Londýna a teď už máme všechno vyřízené. Pan Holoubek nám zajišťoval letos ubytování, levnější dopravu z letiště a taky po městě.
Každoročně díky těmto službám ušetříme spoustu liber. Děkujeme!!!!!

Pavla a Mirek napsal:

Po třech měsících se na konci července vracíme zpět na zbytek léta do Čech. Od pana Holoubka jsme si objednali celý balíček. Taky nám poradil jak letět za minimum a dát si do kufru asi o 10 kg navíc a zadarmo. To se nám hodí hlavně teď, když jsme si nakoupili spoustu oblečení.

Z letiště nám zařídil levnou jízdenku a po městě zprostředkoval levnější dopravu. Za ty tři měsíce jsme ušetřili pomalu 180 liber.

Práci jsme si domluvili už z Čech. Začali jsme si rozesílat životopis asi 4 dny předem a měli nasmlouvaných několik pohovorů. Potom jsme to po příjezdu asi 4 dny obíhali. Jeli jsme na pár měsíců, tak jsme hledali něco, kde budeme mít hlavně jídlo zadarmo, abysme ušetřili.
Oba jsme pracovali v hotelu. Já na snídaních a jako pokojská a Míra za barem a v restauraci (oba teda v jiném hotelu).

Teď nám pan Holoubek poslal podklady co vyřídit při odjezdu.
Daně jsme žádné neplatili, ale budeme potřebovat papíry pro pojišťovnu.

Zase nám zařizuje levnější dopravu na letiště.

Lucka napsal:

Nevyšla mi domluvená brigáda v Čechách, tak jsem víceméně na rychlo odjela do Londýna. Nejela jsem tak úplně do neznáma, přes pana Holoubka odjeli před třemi týdny kamarádky a dali mi kladné reference.
V době naší komunikace byl pan Holoubek na horách a i přes to jsem ráda za rychlé odpovědi a vysvětlování mých dotazů.
Emailem jsem dostala životopis a motivační dopis, poštou mi od něj přišla aktivovaná sim karta a také jízdenka z letiště.
Začala jsem si ještě před odjezdem hledat práci a rozeslalala jsem asi jen 150 emailů a už jsem měla nabídky a pozvánky na pohovory a zkoušky.

Přiletěla jsem před dvěma týdny v sobotu a už v neděli jsme si ,,plácli“ v práci. Budu dělat servírku.

Panu Holoubkovi moc děkuju za návod, jak si zdarma přidat do kufru kila navíc. Já jako holka jsem jela asi s 11 kilovou nadváhou a ZDARMA.
Moc díky za vše. Lucka 🙂

Honza napsal:

Pan Holoubek mě a mým kamarádům pomáhal v začátku.
Zajistil nám ubytování, levnou dopravu, poradil jak na levné letenky a jak ušetřit peníze na dopravě.

Už tu jsme dva měsíce, za měsíc a půl jedeme zpět vše probíhá jak má 🙂 . Honza.

David napsal:

Pepu jsem s pritelkyni,kontaktoval se zájmem o ubytko.
Nakonec jsme si nechali zařídit taky pohovor na min, levnou jízdenku z letiště a dopravu po městě.

Jak uz jde tady četl, tak i nam poradil jak maximálně snizit náklady při příjezdu a letenku jsme sice kupovali asi za tisicovku, ale po sleve jsme byli vlastně v plusu.
A to jde si ještě napakoval druhé 15cti kilive zavazadlo, co jsem mel zadarmo :). Takže vodecka a rumicek, co bych normálně nevezl tvde usednul na dno zavazadla :D.

Pepovi za všechno patri velké diky. Naklady dokáže srazit na minimum a to se hlavně na začátku hodi, kdyz se kouka na každou libru 🙂

Mike napsal:

Thanks for help with cheaper transportation 🙂

Ruda napsal:

Nebudu opakovat opakovane.
Od Pepi mam taky všechno.

Ale co je cool je ta levnejsi doprava 🙂 . Mam to dany tak, ze si chci usetreny prachy procestovat :).

No byl jsem už na hoodne místech.

Pepo diky

Tomáš, Daniel, Petr napsal:

Pan Holoubek nám radil s odjezdem (levné letenky, balíček, levná doprava z letiště a hlavně taky po městě, dal nám typ, jak si do kufru zdarma přidat asi 12 kilo 😀 ).
Jsme spokojeni a za všechny tři děkuju. T.

Jarka napsal:

Opožděně děkuju za vyřízení věcí před příjezdem a typů na ušetření peněz. Jarka.

Jenda napsal:

Josef mi zprostředkoval levnější jízdenku z letiště a dopravu po městě.
Super a výhodná služba. Díky Pepo.

Lucie napsal:

Ocenuju a taky rady dejuju za pomoc s levnou letenkou a jizdenkou.
Dal s levnejsi dopravou po městě. Lucie.

Franta napsal:

Mobilní číslo mi na pana Holoubka dal kamarád, co s ním před lety spolupracoval. Zavolal jsem mu potom jsem si prošel i tenhle web.

Dostal jsem typ, jak si levně koupit letenku. Koupil jsem si to přes Ryanair a potom mi pan Holoubek poslal návod, jak si zdarma navýšit bagáž asi o 12 kilo. Lehkej trýček a ušetřil jsem extra výdaje na další kufr nebo další kila navíc. Koupil jsem si ten nejlevnější možný kufr na patnáct kg a přijel s kufry dvěma dohromady asi 30 kg 🙂 🙂 🙂 … Easy pízi…

Z letiště mi poradil, jak si sehnat levnou jízdenku a během padesáti minut jsem byl v centru u metra a mohl pokračovat dál na barák.

Nejlepší věc považuju slevu na dopravu. Za půl roku ježdění jsem ušetřil přes deset tisíc a víceméně mi to zaplatí jeden měsíc bydlení zdarma.

Služby a vychytávky doporučuju.. Ty peníze, co se vloží, tak se i vrátí. Franta.

Jarka a Míša napsal:

Jako většina, tak se nechci opakovat, jsme si nechali vyřídit všechny nabízené služby.
Ale ráda bych se zmínila a poděkovala nad službami dalšími. Spíš typy, které nám pan Holoubek dal a tím jsme ušetřili v první řadě na nákupu letenek (do Londýna jsme letěli i s kufrem za 700 Kč). Před příjezdem nám ještě napsal informace, jak ušetřit při balení kufru a dostat si nějaká extra kila navíc bez poplatku. To nám jako holkám moc pomohlo a hodilo se.

Dále nám zařídil levnější jízdenku a z letiště jsme jeli za necelých pět liber. Po městě nám poradil s levnější dopravou.

Ubytování nám zařídil přes známého a bydlíme kousek od druhé zóny v poměrně velkém dvoulůžáku a se super lidmi (všichni jeho klienti).

Služby hodnotím velmi positivně. Když jsme si spočítali, co jsme dali za balíček a nemuseli pro to dále nic dělat, tak se nám tyhle náklady okamžitě vrátili na ušetřených letenkách, cestě z letiště a hlavně dopravě po městě.

Pana Holoubka doporučujeme a děkujem za pomoc.

Kuba napsal:

Zdravím a děkuju za služby.
Nechal jsem si zařídit celý balíček, ubytko a taky levnější dopravu.
Jsem spokojený. Kuba.

Hervis, Johny napsal:

Panu Holoubkovi děkujeme za služby.
Hlavně za jeho vychytávky, jak ušetřit na letenkách, kilech v kufru a pak dopravě po městě.

Lojza napsal:

Josef me a kamodum vyrizoval nin, jízdenky z letiště a dopravu po městě.
Každýmu tak ušetřil minimálně dva a půl litru mesicne. Diky moc

Libor napsal:

V Londýně jsem už třetí rok, takže tady nebudu psát, co mi Pepa zařizoval. Už to tady je. Ale spíš opět poděkuju za vyřízení levnějších jízdenek na letiště a potom z letiště. Letěl jsem na otočku do Čech a potom ještě na dovču k moři. Stačilo jen napsat a mohl jsem se na Pepu spolehnout. A jel jsem za půlku.

Taky jsem si už poněkolikátý vyřizoval levnější dopravu po městě. To je snad to nejlužitečnější, co tady mám.

Pepovi služby doporučuju. Libor.

Eliška, Amálka a Martina napsal:

Pan Holoubek nám vyřídil komplet balíček, ubytování, levný jízdenky z letiště a taky dopravu po Londýně.

V Londýně jsme bez pár dnů měsíc a zpětně za všechno děkujeme. Výborné služby. Holky s Liberce.

Vlasta napsal:

Dekuju za pomoc a rady pri cestě do Londýna.
Jsem spokojena, usetrila jsem na ubytování, letence a hlavně dopravě po městě. Vlasta.

David napsal:

Do Londýna se chystám v druhé půlce června.

S panem Holoubkem jsem už víc jak měsíc v kontaktu.

Minulý týden mi přišla karta na metro, dneska aktivovaná sim karta. Ještě čekám na životopis, abych si mohl začít hledat práci.

Děkuju za radu, jak ušetřit na nákupu letenky. Super fígle 🙂 . Služby doporučuju. David.

Zuzana a Martin napsal:

Po zhruba měsíci a půl v Londýně se taky přidáváme s feedbackem pro pana Holoubka.
V kontaktu jsme byli asi dva měsíce před odjezdem, kdy jsme si vyměnili základní informace a měsíc před odjezdem se začalo vše vyřizovat. Objednali jsme si celý balíček, nechali poradit, jak koupil levnou letenku a jak srazit náklady na ní na minimum, taky jsme si vzali kontakt na kluka, co nám zprostředkoval levnější dopravu po městě.
Všechno jsme měli vyřízeno před příjezdem a práci jsme začali hledat pár dní před odletem. Já jsem rozeslala životopis asi do 500 restaurací a pořád mi zvonil mobil nebo jsem dostávala zprávy na na mail, abych přišla na pohovor. Několik pohovorů jsem si vyřídila na první dny po příjezdu a pak už nemohla ani zvedat mobil, protože jsem neměla tolik času, abych všechno obešla.
Nakonec jsem dál už ani nerozesílala, protože jsem obešla všehovšudy 7 podniků a v jednom se mi líbilo tolik, že jsem to hned vzala.

Martin toho rozeslal více a domluvil si asi čtyři zkoušky už z Čech. Problém byl, že má slabou Aj, takže ho zvali hlavně do kuchyně, aby zaplácli někoho, kdo má volno.
Na tohle nás pan Holoubek upozorňoval, takže jsme hodně vybírali, aby nešel někam mýt na celé odpoledne nebo večer nádobí a oni mu pak řekli ,,děkujeme, odejděte“…

Stejně ale práci našel taky v prvním týdnu.

Oba jsme s přístupem pana Holoubka spokojeni. V době naší počáteční komunikace (březen 2016) byl v Nepálu a i přes nedostatek internetového připojení jsme vždycky dostali poměrně rychle odpovědi na naše otázky.

Tyto služby doporučujeme. Hlavně si nechtě poradit, jak ušetřit na cestě (letenkách, dopravě z letiště a taky po městě -> tohle ušetří spoustu peněz!!!). Zuzka & Martin.

Jitka & Petra napsal:

Pepa nám pomáhal při cestě do Londýna a vyřídil všechno kolem toho(jízenky z letiště, levnou dopravu po městě, ubytko, ninko, atd.).
Obě děkujeme.

Kuba, Pavel, Dan a Karel napsal:

Loni jsme všichni čtyři maturovali na léto přes pana Holoubka odcestovali do Londýna. V září jsme se vrátili na VŠ a letos jsme opět odjeli do Londýna.
Ve čtyřech se ubytování hledá těžko, abysme byli na jednom domě. Pana Holoubka jsme kontaktovali už v březnu a před týdnem jsme odjeli. Já a Pavel jsme měli už práci domluvenou. Dan a Karel si jí hledali ale ještě před odjezdem začali rozesílat životopis a teď už makáme všichni čtyři.
Před odjezdem nám přišly levnější jízdenky z Gatwicku do centra a popis cesty do domu.
Taky nám došly karty na dopravu, takže letos zase něco ušetříme 🙂 .

Už v březnu nám pan Holoubek řekl návod, jak ušetřit na letence a nákladech.

I druhý rok super přístup a výborné typy na ušetření peněz. Za všechny čtyři děkuju a služby doporučuju.

Marcel napsal:

Dík za pomoc se zprostředkováním práce.Josef mi dal kontakt na kámoše, co jel domů a já místo něj hnedka nastoupil.Easy pízi akce 🙂 .
Před odjezdem mi ještě poradil s levnou letenkou a ušetření peněz na cestě plus zařídil levnou jízdenku z letiště.
Taky mi dal kontakt na kluka, co mi vyřídil levnější dopravu. Thanks 🙂

Ivo, Kamila napsal:

S Pepou jsem v kontaktu už přes dva roky. Na začátku jsem si nechal vyřídit celý balíček, dopravu, jízdenky, prostě všechno.
Časem jsme sedli na pár pivek a začali spolupracovat. Mám na pronájem nějaké domy a Pepa, když nemá u sebe místo, dává klienty ke mě.

Taky hojně s přítelkyní využíváme slevy na dopravu 🙂 .

Celkově nám oběma (a jak čtu, tak i dalším) pomáhá s ušetřením peněz – doprava je výborný nápad a každoročně nám to v podstatě vydělá na dovolenou 🙂 .

Oba děkujeme. Ivo a Kamila.

Miriam napsal:

Do Londýna jedu už třetí léto. Před dvěma roky, když jsem jela poprvé, tak jsem dostala doporučení na pana Holoubka.

U mého druhého a letošního vycestování mám už všechno potřebné zařízené a když to klapne, tak i práci z loňska.

Pan Holoubek mi zařizuje ubytování a taky levnější jízdenky z letiště a poté dopravu po Londýně.

S naší spolupráci jsem víc než spokojena a služby doporučuju. Miriam.

Luboš a Vlasta napsal:

Jako pár jsme potřebovali nejdřív zařídit ubytko pro dva v jednom pokoji. Pan Holoubek nám to zařídil včetně levnějších jízdenek z letiště a dopravy po Londýně.
Děkujem. L., V.

Venca & Káťa napsal:

Kamarád mi doporučil pana Holoubka před mojí cestou do Anglie. Sám přes něj loni vycestoval.
Objednal jsem si celý balíček a přítelkyně všechno až na NINko, protože ho měla z dřívějška.

Oba jsme si nechali poradit, jak sehnat levnější letenky a ještě ty náklady kapku snížit. Taky jsme si objednali levnější jízdenky z letiště do centra a dopravu po Londýně.

Všechno zařizování dopadlo na výbornou a jsme spokojeni. Děkujeme, Venca & Káťa

Robert napsal:

Děkuju za pomoc s dopravou do Londýna 🙂 … Hold pan Holoubek ví, jak na ně a jak ještě zlevnit ceny nízkonákladovek 🙂 . Jízdenku mi sehnal za pět liber (z letiště) a ještě poslal kontakt na kluka co zařídil levnější dopravu po městě.
Suma sumárum, dukátky mi zůstaly v kapse 😀 .. Díkes. Robert.

Eliška napsal:

Pan Holoubek v minulosti pomohl mým kamarádům, tak jde taky vyzkoušela jeho pomoc.
Nelituju. Služby jako komplet hodnotim velmi positivně a usetrila jsem poměrně dost peněz, ktery bych musela pravděpodobně vydat. Nebudu se opakovat. Jak píšou ostatní klienti. Na dopravě, zbytku, váze zavazadla, hledani prace, atd.
Dekuju. Eliška

Verča a Michal napsal:

Před měsícem jsme přes pana Holoubka odjeli do Londýna.
Před odjezdem komunikace probíhala dobře a pan Holoubek odpovídal na všechny dotazy.

Poradil nám, jak u Ryanairu „obejít“ pravidlo s váhou a zadarmo si navýšit ještě od cca 12 kg bagáž 😀 … Takže nám stačilo koupit kufr jen na 15 kilo a každý jsme tam přidali ještě 12 kg věcí navíc 🙂 .

Co se týče rady, jak ušetřit na letence a snížit náklady = K NEZAPLACENÍ 😀 …

Dal nám kontakt na typy na levnější dopravné a taky jízdenky z letiště.

Práci jsme hledali přes ty jeho gastro kontakty. Verče se teda ozývalo o dost víc lidí, ale mě těch pár pozvalo na pohovor a práci jsme oba našli do týdne od příjezdu.

Panu Holoubkovi touto referencí děkujeme a jestli jedete do Londýna nebo i dál do Anglie, minimálně využijte tyhle jeho základní služby. Michal.

Lůca, Petr & Marča napsal:

Díky za informace před cestou do Londýna.
Práci jsme našli do týdne přes to rozesílání životopisů. Odezva celkem velká.

Taky jsme ušetřili na jízdnekách z letiště a celkově na dopravě po Londýně.

Pan Holoubek dobře poradil a zařídil 🙂

Radek napsal:

Pan Holoubek mi taky pomáhal.
Dekuju za pomoc a informace a vyrizeni dopravy 🙂

Verca a Luca napsal:

Se zpožděním dekujeme za pomoc.
Po pul roce v Londýně vse hodnotime positivne 🙂

Hlavně co se týče moznosti ušetřit peníze na dopravě. Usetrime dost a ted jsme se vrátili z dvoutýdenní all inclusive dovolené, kterou jsme defakto nemuseli platit 🙂 a calovali jsme ji z usetrenych peněz 🙂

Jarka napsal:

Pana Holoubka doporucuju.
Jeli jsme pres nej loni a odjeli i letos.

Letos jsme uz nepotřebovali CV a ninko.

Opět nam vyridim levnejsi dopravu z letiště a po městě. To co za ty čtyři měsíce usetrime nam zaplati vlastně jeden a pul měsíce bydleni.

Priste opět vyuzijeme pomoc a dekujeme.

Vlada napsal:

Dekuju za všechny služby.
Vláda.

Milos napsal:

Dekuju za pomoc v začátku a typech na redukci nakladu.
Pana Holoubka a jeho figle doporucuju. Usetri to peníze i cas :). Miloš.

Ilča napsal:

S Josefem spolupracuju už tři roky. Práci, atd. mám dávno vyřízeno a teď si od něj nechávám vyřídit jízdenky z a na letiště, když jedu domů nebo někam na dovču.

Taky levnější dopravu po Londýně.

Se službami jsem víc než spokojená. Děkuju. Ilča.

Petr napsal:

Před týdnem jsem přijel přes pana Holoubka do Londýna.

Ubytování mám na share housu přes agenturu a práci jsem přes rozesílání životopisu už taky našel. Rozesílal jsem něco už z čech domluvil si dva pohovory po příjezdu. Hned tu první práci jsem vzal.

Děkuju za super typ k cestování. Pan Holoubek mi poradil, jak si zdarma zvýšit bagáž, takže jsem si mohl vzít asi o 10 kg zdarma (přes ryanair).

Ještě před odjezdem mi přišla poštou karta na metro a měsíčně ušetřím kolem 60 liber. Super věc. Díky.